Calon Gabenor NY tolak masjid Ground Zero

29 October 2010

calon gabernor dari parti Republik asal New York, Carl Paladino telah menandatangani kontrak politik untuk menyokong sekelompok pekerja pembinaan yang menentang pembangunan pusat komuniti Islam dan Masjid yang diusulkan berada di dekat lokasi Ground Zero(GZ).

Mengenakan topi projek, Paladino membuat perjanjian dengan menandatangani kontrak politik sambil berdiri dengan beberapa pekerja bangunan di seberang jalan dari lokasi World Trade Center Rabu kemarin (27/10).

Ia mengatakan jika terpilih, dirinya akan menggunakan kuasa yang tersedia baginya untuk menghentikan plan pembangunan masjid yang akan dibangun beberapa blok dari lokasi ground zero.

Paladino mengatakan ada "banyak, banyak alternatif untuk menghentikan projek ini,

Para pendukung pembangunan proyek ini mengatakan bahwa islamic center yang nantinya dibangun akan terbuka untuk semua orang, tidak hanya untuk Muslim.

sumber

0 comments:

Pages

Follow Us

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya
v>

Laman Web IPTA Dan IPTS Di Malaysia

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket