20 fakta mengenai israel laknatullah

27 April 2011

Berikut 20 fakta Israel yang belum banyak kita ketahui :
1. Selain bangsa yahudi, bangsa lain dilarang membeli atau menyewa tanah di Israel.
2. Setiap bangsa yahudi yang ada di setiap Negara di seluruh dunia menjadi warga negara Israel secara automatik. Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu diusir ke luar Palestin?
3. Penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel harus menggunakan kenderaan dengan cat dan warna khas untuk membezakan antara bangsa yahudi dan non yahudi.
4. Israel membahagikan 85% air bersih hanya untuk bangsa yahudi dan membahagikan 15% lebihannya untuk seluruh penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel. Secara realiti, Israel memberikan 85% air bersih hanya untuk 400 penduduk yahudi di Hebron, sementara 15% sisanya dibahagikan kepada 120 ribu penduduk Palestin di daerah itu.
5. Amerika terus memberikan bantuan ketenteraan kepada Israel sebanyak 1.8 billion US$ setiap tahun. Dan tahukah anda bahawa jumlah sebesar itu sama dengan sumbangan Amerika kepada seluruh Negara di benua Afrika.
6. Pemerintah Amerika telah menekan Kongres tentang pelanggaran Israel dalam penggunaan senjata yang mereka sumbangkan. Khasnya pada tahun 1978, 1979 dan tahun 1982 pada perang di Lebanon dan penggunaan senjata nuklear pada tahun 1981.
7. Sebelum berdirinya Israel pada tahun 1948, sudah memiliki industri pengembangan senjata nuklear.
8. Panglima Tinggi Perang Israel mengakui secara terang-terangan bahwa tentera Israel membunuh semua tahanan perang Palestina tanpa proses pengadilan.
9. Israel meletupkan tempat kediaman Diplomat Amerika dan menyerang kapal perang Amerika Liberty di perairan internasional pada tahun 1967. Walaupun serangan itu telah mengorbankan 33 tentera Amerika dan mencederakan 177 lainnya, tetapi Amerika sama sekali tidak melakukan tindakan apapun terhadap Israel. Hanya dengan alasan bahawa tentera Israel salah sasaran? Bayangkan kalau serangan itu dilakukan oleh Negara Islam?
10. Israel merupakan negara yang paling banyak mengabaikan resolusi PBB? Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel telah 69 kali. Bayangkan seandainya satu Negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh Amerika?
11. Sejak tahun 1988, semua industri dan pejabat di Israel hanya boleh menampalkan iklan jawatan kosong dengan perkataan: “kerja kosong hanya untuk bangsa yahudi”, “dicari seorang pekerja dengan syarat bangsa yahudi”.
12. Kementerian Luar Negeri Israel membayar 6 syarikat media Amerika untuk menunjukkan imej positif Israel kepada masyarakat Amerika dan Eropah.
13. Perdana Menteri Israel pertama David ben Gorion sepakat dengan langkah pengusiran secara paksa seluruh bangsa arab dari Israel.
14. Paderi besar di Israel Ofadya Yosef yang juga pengasas Parti Syas (parti terbesar ketiga di Israel) menyokong aksi tentera Israel untuk menghabiskan warga Palestin? Bahkan ia mengeluarkan fatwa radikal pada hari raya paskah (Israel) yang lalu dalam wawancaranya di sebuah jaringan radio terbesar di Israel:
“Tuhan akan membalas semua kejahatan warga arab, Tuhan akan menghancurkan keturunannya, menghabisinya dan menghancurkan tanahnya dan Tuhan akan membalas mereka dengan siksaan yang pedih. Kerena itu dilarang semua bangsa Yahudi untuk memberikan rasa kasih sayang kepada warga arab, dan wajib bagi setiap yahudi untuk menembak rifel dan senjatanya ke arah dada dan kepala setiap warga arab untuk menghabiskannya, kerena mereka itu makhluk yang jahat dan terkutuk”……
15. Pelarian Palestin adalah terbesar di dunia.
16. Penduduk Kristian Palestin bersatu dengan penduduk Islam Palestin untuk melawan penjajah yahudi?
17. Walaupun Israel terus mengganggu proses belajar dan mengajar dan merosakkan seluruh prasarana pendidikan penduduk Palestin, tetapi penduduk Palestin tetap menjadi negara terbesar di dunia yang penduduknya bergelar doktor. Apabila dilihat dari jumlah peratus penduduknya.
18. Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya.
19. Presiden Afrika Selatan Nelson Mandela pernah mengatakan bahawa Israel adalah negara rasis dan apartheid seperti keadaan Afrika Selatan sebelum dia memimpin?
20. Orang Yahudi berjalan bebas di kawasan Palestin tanpa rasa takut sedangkan orang Palestin diawasi dengan ketat oleh tentera Israel.
sumber

Daging khinzir glow in da dark

24 April 2011
Ini ialah gambar daging babi yang bercahaya didalam gelap. Ianya ditemui oleh seorang wanita Shanghai yang hanya mahu dikenali sebagai Cik Chen. Cik Chen membeli sekilo daging babi dari kedai untuk dimasak dirumah. Setelah memasak separuh beliau pun tidur. Pada waktu malam tetiba dia terasa nak pergi tandas. Dalam perjalanan ke tandas beliau terlihat cahaya biru dari arah dapur. Beliau terkejut bila mendapati daging babi yang dibelinya tadi mengeluarkan cahaya kebiru-biruan.

Daging ini kebiru-biruan bukan kerana ianya radioaktif. Ianya juga bukan kerana daging itu disuntik bahan tambahan aneh. Sebenarnya yang kelihatan kebiruan itu ialah bakteria Pseudomonas yang mempunyai keupayaan menyala didalam gelap. Pseudomonas memang terdapat didalam daging haiwan dan ikan selalunya dalam kuantiti yang kecil. Tetapi jika daging-daging ini tidak disimpan dan disejukkan dengan betul selepas proses sembelihan, Pseudomonas akan membiak dengan pantas sehingga apabila dilihat didalam gelap daging tersebut akan kelihatan kebiruan



untuk orang islam takyah laa nak makan benda ni..sebab benda ini dah diharamkan oleh Allah dan rasul..


Laporan asal China Smack

ISLAMIC CIRCLE GABUNGAN DI HADIQAH AZHAR





















Mengapa Piring Astro Mengadap Kiblat? [islam d' lepakk]

20 April 2011
*Jelas, Kaabah bukan sekadar kiblat tetapi juga sebagai pusat tumpuan
manusia dalam urusan dunia atau kehidupan. Contoh yang paling mudah sekali,
tentu anda ada stesen televisyen berbayar iaitu Astro. Pastinya setiap Astro
ada 'piring para bola' untuk menerima maklumat yang dipancarkan dari
satelit. Untuk mendapatkan siaran yang jelas, piring itu akan dihalakan ke
arah Kiblat atau Kaabah. Kalau tidak percaya cuba tengok balik piring Astro
di bumbung anda menghadap ke mana?

KENAPA BEGITU? Mudah saja jawapannya Mekah adalah pusat bumi. Sama ada
percaya atau tidak jawapannya mudah ditemui semasa kali pertama Neil
Armstrong menjejakkan kaki ke bulan pada 20 Julai 1969. Di dalam satu temu
bual di stesen TV Al Majid, Arab Saudi, Dr. Abd Al-Baset Al-Sayyed dari
pusat Penyelidikan Kebangsaan Mesir mengulas, angkawasan pertama itu telah
membuktikan, Mekah adalah pusat bumi.

Katanya ia telah dibuktikan secara saintifik semasa Neil Armstrong di dalam
perjalanan ke bulan. Ketika itu dia berjaya mengesan satu radiasi yang
dipancarkan dari bumi. Radiasi itu di dalam gelombang pendek. Situasi itu
sesuatu yang pelik dan mereka cuba mencari jawapan dan membuat penelitian.
Akhirnya mereka berjaya mengesan bahawa radiasi itu dipancarkan dari Mekah
atau secara tepatnya dari Kaabah.

"Yang paling mengejutkan radiasi itu bersifat infiniti (tidak
berpenghujung). Apabila Armstrong menjejakkan kaki ke Marikh, radiasi itu
masih boleh dikesan. Radiasi itu mempunyai sifat yang istimewa dan paling
penting ia infiniti. Saya percaya inilah yang menhubungkan Kaabah di bumi
dengan Kaabah di alam akhirat.

"Bayangkan anda berada di kutub utara dan saya berada di kutub selatan,di
tengah-tengah adalah zon keseimbagan magnet atau zon magnetisme sifar dan
itulah Mekah. Kalau hendak dibuktikan boleh. bawa kompas ke Kaabah dan anda
dapati jarum kompas itu tidak akan bergerak. Ini bermakna Kaabah adalah zon
magnetisme sifar. Tarikan untuk ke dua-dua medan adalah sama kuat.

Hal sedemikian katanya, turut memberi kesan pada kesihatan dan umur
seseorang. Sebab itulah orang yang tinggal di Mekah lebih sihat dan panjang
umur. Tekanan graviti yang tertumpu di kawasan itu memberi kesan pada
peredaran darah dan pergerakan biologi kehidupan.

"Ini telah dibuktikan bahawa ia boleh memberi kesan pada hemoglobin untuk
membawa darah yang mengandungi oksigen ke seluruh tusi badan. Bermakna bila
anda berada di Mekah, keupayaan darah untuk membawa oksigen ke seluruh tisu
badan secara semula jadi jauh lebih baik berbanding tempat lain di dunia
ini," jelasnya


Pelbagai bukti saintifik dari kajian para saintis juga telah membuktikan
bahawa Kaabah berada di "Centre of the earth". Jika anda berkesempatan ke
Mekah Al-Mukaramah cuba bawa kompas ke arah Kaabah dan lihat jarum kompas
tersebut tidak akan menunjuk mana-mana arah sama Barat, Timur, Selatan atau
ke mana-mana arah kerana Kaabah sememangnya berada di pusat atau
ditengah-tengah bumi. Neil Amstrong juga mengesahkan fakta ini.


Maha Kaya Allah, dengan hanya melakukan Tawaf kesihatan kita akan bertambah
baik. Tidak hairanlah jika ramai yang mengetahui rahsia ini sentiasa
merindui untuk ke Mekah... Bagi yang bukan Islam kaji-kajilah fakta ini dan
anda pasti akan mendapat kebenaran-Nya. Marilah kita belajar ilmu dan
mengkaji Islam yang amat indah ini..

Sanah Helwah~

16 April 2011
Sanah helwah buat ibuku dan sahabatku....tiada kek atau hadiah yang dapat ku berikan padamu...sekadar ucapan dan doa agar kalian ditetapkan Iman & Islam...dimurahkan dan diluaskan rezeki yang halal , diberkati dan diredai didunia dan akhirat... 
Moga dengan ulangtahun kelahiranmu disayangi semua makhluk di langit dan di bumi
^_^

Kebetulan?

14 April 2011
Kalau tahun lepas, AJL 24 dihebohkan oleh Dewa Dewi Konspirasi kerana dipenuhi dengan elemen Freemason, Illuminati dan New World Order. Alhamdulillah, berkat kesabaran dan perjuangan ente entiente enti termakbul. AJL 25 yang baru sahaja berlangsung, membawa lebih banyak mesej anti-Freemason, anti-Illuminati dan anti-New World Order. ikhwah sekalian, harapan
(1) Pertama sekali, sila perhatikan logo dibawah ini.

Sumber: Facebook AJL25
Ente enti masih tidak nampak apa-apa mesej tersembunyi di sebalik logo AJL 25 ini? Saya akan berikan sedikit pencahayaan kepada ente

2 wanita enggan memlalui mesin imbas di lapangan terbang Manchester

4mac2011
 

MANCHESTER – Seorang wanita Islam dilarang menaiki satu penerbangan ke Pakistan selepas enggan melalui mesin pengimbas baru di Lapangan Terbang Manchester yang memaparkan tubuh manusia dalam keadaan bogel, lapor sebuah akhbar semalam.
Seorang lagi wanita yang

WORLD OF MOSQUE

12 April 2011
Masjid-masjid yang indah di seluruh dunia.
Photobucket
Al-Hambra Mosque, Spain

Ferrari Theme Park...

Ferrari Theme Park kat Abu Dhabi. Baru bukak dalam October 2010 ….
agak-agak berapa USD nak masuk nih?ada tak anda nak bagi muhasabah untuk umat islam kini?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Lagi Gambar Ferrari Abu Dhabi …..

Ayat Al-Quran pada bayi

MOSCOW – Pakar-pakar perubatan di Rusia bingung berikutan penemuan ayat-ayat suci al-Quran dan Arab pada kulit seorang bayi berusia sembilan bulan di Dagestan, Rusia, lapor sebuah akhbar semalam.
Ayat-ayat itu muncul pada belakang, tangan, kaki dan perut Ali Yakubov pada setiap malam Isnin dan Jumaat sebelum hilang tetapi diganti dengan beberapa ayat al-Quran baru dua kali seminggu.
Photobucket
Pakar-pakar perubatan Rusia menyatakan,

Sony Ericsson Xperia PLAY

Sony Ericsson XPERIA Play preview
Sony Ericsson XPERIA Play preview
ony Ericsson XPERIA PLAY at a glance:

* General: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 900/2100 MHz, HSDPA and HSUPA support
* Form factor: Touchscreen side-slider with dedicated gaming controls
* Dimensions: 119 x 62 x 16 mm, 175 g
* Display: 4.0"

kenapa muslim yang kena?

adakah islam ditakuti oleh agama lain?klik tajuk diatas...banyakkkk phot dibawah-->

Dr. Usamah Al-Abd Rektor Universiti Al-Azhar Yang Baru

08 April 2011
al-azhar-logo.jpgJeneral Hussin Mohd Tantawi, Ketua Majlis Tertinggi Angkatan Tentera Mesir, telah mengisytiharkan secara rasminya pada hari Ahad lepas perlantikan Dr. Usamah Mohd Mohd Hassan al-Abdu, Ketua Jabatan Ijazah Lanjutan Dan Kajian Universiti Al-Azhar  sebagai Rektor Universiti al-Azhar yang baru, bagi menggantikan rektor yang terdahulu iaitu Dr. Abdullah al-Husaini, yang kini menjawat jawatan sebagai Menteri Wakaf dalam kerajaan di bawah pimpinan Dr. Ahmad Syafiq.

Dr. al-Abd merupakan professor dalam bidang Fiqh Islami yang telah menamatkan pengajiannya peringkat PhD bahagian Fiqh Perbandingan pada tahun 1985 dengan pangkat Mumtaz (cemerlang). Beliau juga menuntut di jabatan yang sama ketika pengajian di peringkat master pada tahun 1981. Pada tahun 1975, beliau telah mencapai keputusan Jayyid Jiddan (sangat baik) ijazah sarjana muda Fakulti Syariah dan Undang-undang. Kini, beliau berusia 62 tahun dan mempunyai seorang isteri dan beberapa orang anak.

Dr. al-Abd memulakan kerjaya akademiknya sebagai tenaga pengajar di Universiti al-Azhar sejak tahun 1976 lagi, dan pada masa yang sama berkhidmat di Fakulti Undang-undang, Universiti Mansurah. Kemudian telah berhijrah ke Kuwait dan berkhidmat di Fakulti Pendidikan Asas, Jabatan Am Pengajian Praktik tahun 1988 sehinggalah tahun 1994. Seterusnya berkhidmat pula di Fakulti Syariah dan Pengajian Islam, Kuwait sehingga tahun 2003 dan seterusnya di Akademi Polis Syeikh Saad juga di Kuwait. Selepas itu pulang semula untuk mencurahkan bakti di Universiti al-Azhar sebagai Timbalan Rektor universiti sebelum dilantik sebagai rektor baru-baru ini.

Kehebatan dari sudut keilmuan Dr. al-Abd dapat dilihat apabila beliau berjaya menulis lebih daripada 30 buah kitab dan kajian yang berkaitan hukum dengan muamalat dalam Fiqh Islam selain menyertai pelbagai perhimpunan ilmiah dan islamiah di Mesir dan juga luar negara. Beliau juga merupakan salah seorang pakar rujuk dalam penyediaan tesis master dan PhD di Universiti al-Azhar dan beberapa universiti Arab yang lain terutamanya di Kuwait.

sumber: http://www.masrawy.com/ ~~
www.pmram.org

Final 1-25 Meraih cinta ilahi


MEGA SINETRON: KCB Meraih Ridho Illahi (FINAL)

Setelah Sukses menayangkan KCB Spesial Ramadhan, Sinemart pictures bekerja sama dengan RCTI kembali Menayangkan Serial KCB dalam Tema terbaru!! " KETIKA CINTA BERTASBIH, MERAIH RIDHO ILAHI"

Tayang Mulai 3 Maret 2011, Pukul 18.15 di RCTI smile

download http://www.downera.net/mega-sinetron-kcb-meraih-ridho-illahi.hotfile_92393.html

Ketika Cinta bertasbih Meraih Cinta Ilahi 1-24

06 April 2011
Download
Fileserve
EP1: http://www.fileserve.com/file/2EMCgUA
Ep2: http://www.fileserve.com/file/ShsTtZN
EP3: http://www.fileserve.com/file/9wM8Npg
EP4: http://www.fileserve.com/file/JysnNJf
EP5: http://www.fileserve.com/file/68U57sM
EP6: http://www.fileserve.com/file/8Ts948u
EP7: http://www.fileserve.com/file/CU5WGbY
EP8: http://www.fileserve.com/file/JEEnK2n
EP9: http://www.fileserve.com/file/GkSs3rA
EP10: http://www.fileserve.com/file/fghrg22
EP11: http://www.fileserve.com/file/BvQSKkc
EP12: -
EP13: http://www.fileserve.com/file/GpT8pnb
EP14: http://www.fileserve.com/file/aNFPAYk
EP15: http://www.fileserve.com/file/PqJXzSP
EP16:-
EP17: http://www.fileserve.com/file/kkC43mu
EP18: http://www.fileserve.com/file/SKjMRXv
EP19: http://www.fileserve.com/file/b3YxY2s
EP20: http://www.fileserve.com/file/s466fZp
EP21: http://www.fileserve.com/file/vTp5HVB
EP22: http://www.fileserve.com/file/dYEEsKV
EP23: http://www.fileserve.com/file/zWMUyed
EP24: http://www.fileserve.com/file/MvSKZKt
Mediafire

KHUTBAH PERANGI FITNAH

05 April 2011
http://1.bp.blogspot.com/-GMjvzbnMKpE/TZJPDMtLUOI/AAAAAAAACtw/EINSpedOUTA/s1600/umnokingkong+gaduh.jpg 
[sambungan dari artikel sebelum yang bertajuk "Fitnah : Senjata Tertua di Dunia"]

Sidang Jamaah yang dirahmati Allah sekelian.

1. Fitnah adalah perbuatan keji yang sangat dicela oleh syara' justeru kesan radiasi fitnah jauh lebih dahsyat dari membunuh. Allah swt telah menegaskan perkara ini di dalam firmanNya yang berbunyi :  والفتنة أشد من القتل  : bermaksud Fitnah itu lebih dahsyat [kesan dan akibatnya] dari membunuh. ~ surah al

Kini Roadshow Melukis Pelangi

Siapa yang tak kenal Oki Setiana Dewi...aktor pelakon Ketika cinta bertasbih 1 & 2 , edisi Ramadhan dan meraih cinta ilahi( yang terbaru).kini beliau mengeluarkan karyanya MELUKIS PELANGI ...dibawah sekitar roadshow beliau di JAKARTA,INDONESIA..jom support filem ISLAM!!

 
ada lagi gambar di bawah

ALLAHUAKBAR - Perbandingan Bumi dengan bintang

04 April 2011
Assalamualaikum...perhatikanlah dan fikir-fikirkanlah...

Compare the size of the earth with other planets
(Bandingkan saiz bumi dengan planet-planet lainnya)
 

 

Now compare it with Uranus & Neptune
(Sekarang bandingkannya dengan Uranus & Neptun) klik tajuk untuk bacaan seterusnya

Doa Untuk S.A.H.A.B.A.T

 Bismillahirrahmanirrahim... .
Ya Allah..panjangkanlah umur sahabatku,Kurniakan lah kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya dengan nur pancaran iman..


Ya Allah..tetapkanlah hatinya,perluaskanlah rezekinya,dekatkanlah
hatinya kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia dan akhirat.
Ya Muhaimin..jika dia jatuh hati,izinkanlah dia menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang cinta nafsu.
Ya Rabbana..jagalah hatinya agar tidak berpaling daripada melabuhkan hatinya pada hatiMu..Ya Rabbul Izzati..jika dia rindu,rindukanlah dia pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.


Ya Muhaimin..Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu..

Ya Allah Yang Tercinta..jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada cinta hakki,rindu abadi dan kasih sejati hanya untukMu.
Ya Allah..kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,kebahagiaan dan kecemerlangan hidupdi dunia dan akhirat kelak.

Ya Rabbul Izzati..bahagiakanlah hatinya sebagaimana Engkau bahagiakan hati-hati hambaMu yang lain.


Amin walhamdulillah. ..

Digigit semut kongkiak

Semut ni lagi besar dari kerengge, memang berbisa dan boleh dijumpai ditanah perkuburan, bukit, berwarna kemerahan..sangat sakit.. kalau kena baik cepat2 gi spital.. atau pun…bakar tempat kene gigit tu…
 
 

 
ni ler ruper dan bentuk semut kongkiak ni.. Dia ni keturunan Anai2 ataupun dikenali sebagai Askar berani mati anai2….

Yang kita tak sedar..perlu kita tahu

03 April 2011
Berjaga2 dengan barang dari bahan yang terlarang...Anda mungkin tak merasakan bahawa kesan bukan untuk jangkamasa yang pendek,tetapi kesannya akan berlaku apabila kita nak menghafal , mendidik agama pada diri keluarga dan anak-anak dimasa akan datang...SENTIASA BERWASPADA PADA YANG HARAM!!

ada lagi

Kalimah bismillah ketika tsunami

kalimah bismillah ketika tsunami di Jepun baru-baru ni membuktikan kekuasaan Allah ...
Photobucket

Pengaruh laman social di Dunia

01 April 2011
Pengaruh syarikat masing masing yang mahukan duit tanpa berfikir panjang kesannya...seperti mesir ...revolusi dari facebook...
Namun peranan kita untuk menggunakannya untuk kebaikan dan hak...dibawah adalah pengaruh laman social kepada dunia..


ada lagi peta june 2010 dibawah

Gempa bumi kat Egypt?

 dari tajuk nampak pelik kan?...biasa la..tajuk nak bombastik..

Mesir sebenarnya jauh dari lingkaran gunung berapi.Cuma gegaran sahaja yang dirasai di kawasan ni..Patut laa petang tadi masing2 bising kat Hayyu Asyir,Cairo..nasib baik tak kuat sampai menimpakan melapetaka..ni petanda Allah masih sayangkan

Freemanson Manchester United

Beberapa bulan yang lalu aku menulis tentang pengaruh THE MACAIS didalam kehidupan kita seharian. Kali ini siri THE DEPARTURE membongkar rahsia pergerakan FREEMASON dan Kelab Bolasepak Manchester United.

Manchester United ialah kelab yang paling teruk didunia. Bukan sahaja ianya lambang bahaya kapitalis (curi player kelab lain dengan umpanan duit) malahan ianya juga aparatus kepada golongan Fremason yang mewakili kepentingan Yahudi laknatullah

Perlukan bukti?

BUKTI PERTAMA

Kelab dari Manchester ini dipunyai oleh

Pages

Follow Us

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya
v>

Laman Web IPTA Dan IPTS Di Malaysia

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket