Jenayah mesir meningkat?

07 May 2011

Tidak dinafikan.jenayah di Mesir memang meningkat dari semasa ke semasa..Lagi-lagi apabila tiada tampuk pemerintahan sehingga bulan September tahun ini.Polis kini sudah mula beroperasi seperti biasa bagi membendung masalah jenayah yang melanda.

Namun ia tidak menjadikan bahawa pelajar tidak perlu dihantar bagi menimba ilmu yang Allah kurniakan di bumi Anbiya'.banyak ulama-ulama lahir di negara mesir dan idola sepanjang zaman . Syeikh Kutub,Syeikh Yusuf Qardawi , Sya'rawi dan lain-lain .ini membuktikan Azhar (Mesir melahirkan ramai tokoh terbilang dalam pengajian islam mahupun perubatan)
"Kini berita diakhbar banyak menceritakan tentang PMRAM(Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir)
tentang keselamatan..TAHNIAH!!! buat PMRAM kerana mengambil berat dengan pelajar-pelajar Malaysia di Bumi Mesir.Namun jangan pula ada maksud kedua yang menjadikan pelajar yang ingin belajar di MESIR terhenti niat untuk menimba ilmu disini."

Jangan berputus asa , Istiqamah dalam membuat kebaikkan , Allah akan membalasnya ganjaran didunia dan akhirat kelak..

0 comments:

Pages

Follow Us

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya
v>

Laman Web IPTA Dan IPTS Di Malaysia

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket