Suasana sekitar Majlis Amanat Kerajaan Negeri Selangor

04 March 2011
Majlis yang berlangsung semalam diserikan dengan kehadiran ibu bapa dan palajar dari seluruh wilayah Selangor.Majlis yang berlangsung di Masjid Negeri ini telah berlangsung selepas solat jumaat dengan aktiviti yang pertama adalah pendaftaran dan penyerahan passport pelajar kepada syarikat perlancongan yang telah dipersetujui oleh kerajaan Selangor.

Kemudian majlis diserikan lagi dengan bacaan Al Quran oleh imam masjid Negeri , ucapan dari Dr Halimah Ali , Menteri Besar Selangor , Y.A.B TanSri Dato' Seri Khalid Ibrahim dan ucapan dari Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai tetamu jemputan.


Diantara amanat kerajaan negeri ialah kerajaan mengharapkan pelajar dapat tabah dan bersemangat dalam menghadapi dengan keadaan yang kini melanda di Mesir meskipun pulang ke negara Mesir yang masih tidak aman dan ketiadaan pemimpin.

Kerajaan juga mengharapkan supaya pelajar dapat menyumbangkan jasa kepada negeri selepas pelajar tamat pengajian di Mesir kelak .

Majlis diakhiri pada jam 6.30 petang dengan sedikit jamuan.






0 comments:

Pages

Follow Us

pmram PMRAM Hewi PMRAM MyMaqaz umi Pahang Perak Johor Terengganu Melaka Pulau Pinang Dumyat Mansourah Damanhur eKPKM Kedah Medic Permaya
v>

Laman Web IPTA Dan IPTS Di Malaysia

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket